(Android) Wayward Souls fuskar fler primogems
Mar 5, 2022 20:30:27 GMT -6
Post by dickrostmenloyfrit on Mar 5, 2022 20:30:27 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wayward Souls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wayward Souls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler primogems ▞▞▞
▞▞▞ Wayward Souls 2022 version ▞▞▞
Slöseri med tid
Poker Tower Defense Strategy kpqb
Rogue-liknande spel är överskattade. Om detta inte var strukturerat som ett, skulle det ha MASSOR av potential. Vätskekontroller, 16 bitars grafik, jag vill verkligen gilla det. Spela med Moga
Jag önskar att den hade permanenta power-ups du har eller åtminstone fram till ett visst antal dagar.
Mycket utmanande & mycket roligt.
Jag skulle älska det här spelet om de kom dit där jag kunde lyssna på min egen musik eller podcast medan jag spelade det. Det här spelet är tänkt att spelas om och om igen, förstår varför de inte skulle tillåta för personer att lyssna på något annat medan de spelar något de har spelat en miljon gånger tidigare.
Jag saknar faktiskt det här spelet när jag inte spelar det på ett tag.
Hård frysning av appbyte Det tar lite tid att vänja sig vid kontrollerna. Skulle ha högre betyg men varje gång jag byter till en annan app eller låser min telefon fryser appen
Otroligt produktionsvärde
Stöd i spelet för Power A MOGA-kontroller skulle ha varit trevligt snarare än att behöva ladda ner två separata universella drivrutiner. Missnöjd.
Ospelbar med pekskärmskontroller, åtminstone för mig. Ser ut som ett bra spel, men jag är död efter 40 sekunder på första nivån varje gång. Svårighetsinställningar kanske?
Kontrollerna låser sig eller slutar röra sig ibland skulle älska en fix.
Soundtracket är fantastiskt och det skurkliknande spelet är fantastiskt med olika klasser och uppgraderingar tillsammans med uppgraderingar av dungeon. Problemet är kontrollerna. Det gör ont att spela under en lång period och gör det mycket mer utmanande än det borde vara, vilket ofta betyder att jag dör mycket. Det är dock ett bra spel men skulle kunna göra med förbättringar av kontrollerna.
Bra spel
Så efter att ha avslutat Souls-Borne-serien (Dark Souls 1-3 Bloodborne) letade jag efter något för att släcka min törst efter ett själsliknande spel. Något med stor svårighet och kanske kring kategorin RPG/Action. (Jag vet att jag borde prova Nioh men jag är pank) så det slutade med att jag tog upp min telefon och letade efter spel. De flesta mobilspel är en promenad i parken (Flappy Bird räknas inte) och det slutade med att jag laddade ner dussintals spel om dagen bara för att radera det efter att ha avslutat det eller tagit en glimt av svårigheten. Jag behövde 'A Soul-sian Pain Train'. Se och se, jag hittade Wayward Souls. Inga besparingar. Inga kontrollpunkter. Stor svårighetsgrad. Perfekt, precis som jag älskar det. Spelet är lätt att ta till sig, men svårt att bemästra. Grafiken är behagligt old school. Uppspelningsförmågan gör att du kommer tillbaka för mer. Rekommenderas starkt!
inget sätt att överföra 80 timmars spelande till en ny enhet.
sprang bara fram och tillbaka i ett stängt område tills jag bestämde mig för att det inte fanns någonstans att ta vägen och ingenting att göra... åh ja, och jag har bara en hand så att bara spela med två tummar fungerar bara inte för mig... Gamepad-stöd skulle hjälpa en mycket... och kanske en handledning eller en väg eller något... vad som helst...
Det är kul fram tills du kommer till katakomberna, det är nästan som om den nivån inte är menad att slås. Skulle betygsätta det 5 stjärnor men det är nästan omöjligt att slå den 3: e nivån så 3 stjärnor är det
Spelar som Zelda eller Gauntlet. Bara en sak... Stöd för Bluetooth-kontroll!!! Snälla det skulle göra mitt liv komplett!
Det börjar bra, men de senare nivåerna blir otroligt griniga och olustiga. Golvantalet ökar av någon anledning, vilket på konstgjord väg blåser upp belöningarna från dina löpningar. Vissa fiender kommer aktivt att fly från dig för att peta och attackera när det är minst bekvämt, och förlora värdefulla hk. Den enda pålitliga källan till att återvinna hk är att lämna golvet, vilket tvingar dig att hoppa över byten eller hemligheter, och du kan inte gå upp igen. Slumpmässiga föremålsdroppar är för sällsynta, vilket gör att du sparar det du har för mycket.
Jag vill ha tillbaka mina pengar, det här spelet fungerar inte ens på min nya s6, det är bara en svart skärm med ljud
Wayward Souls är precis där med originalet Plants vs Zombies för mobilspelskvalitet. Spelet är kärleksfullt utformat och innehållsrikt, konsten är underbar, kontrollerna är smidiga och spelet är mycket omspelbart, skicklighetsbaserat och roligt. Wayward Souls är en skurkaktig med en serie massiva fängelsehålor att erövra. Döden är permanent men inte meningslös. Mynten du samlar in kan användas för att köpa karaktärsuppgraderingar. Spelet har också en intrikat övergripande handling som är droppmatad för att hålla saker intressanta. Varnas, det här spelet kommer att hålla dig på tårna och blir svårt på de högre nivåerna.
Wayward Souls एडवेंचर xzod
Spelet är fenomenalt med ett aktuellt undantag. Om du går in i en klippscen medan du laddar upp din attack kommer spelet att krascha.
Väldigt roligt och utmanande.
Spelet i sig är bra, men kontrollerna tvingade mig att få en återbetalning. Det kan vara ett problem med min telefon, men jag har aldrig haft några problem med något annat spel. Här skulle antingen kontrollschemat få mig att springa i slumpmässiga riktningar ibland, eller använda trollformler och attacker utan min input. I det här spelet är exakta kontroller ett måste, och tyvärr gjorde spelet obehagligt för mig. Jag är oerhört besviken eftersom jag har sett fram emot att få tag på denna pärla....
Jag älskar stilen! Den har fantastisk atmosfär, belysning, lyhörda kontroller. Det känns som att jag spelar Dark Souls! Snälla gör det där vi kan samla redskap och behålla. Det här skulle verkligen spika själskänslan
Det går inte att komma förbi popup-fönstret för Google play-spel. Snurrar för alltid.En stjärna på grund av ingen paladin-uppdatering, kommer att ändra det om de bestämmer sig för att ge spelarna vad de vill ha.
Älskar det och ser fram emot att släppa PC
Bra spel, lång livslängd! Kommer vi någonsin få Paladin på mobil?!? Ett problem, troféerna synkroniseras inte längre...
Ehhhh hatar att förmågorna är begränsade till objektanvändning ibland och båda kontrollalternativen är inte så bra, knappmappning i spelet skulle vara coolt för gamepads. Det är jobbigt men det är svårt att förstå vad jag skulle kunna göra bättre när du spelar när du knappt kan undvika och mest bara gör din vanliga attack
Bra spel men det tvingades stoppas på mig ett par gånger, snälla fixa tack.
Bra spel. Som en blandning av de ursprungliga Legend Of Zelda-spelen och Pixel Dungron tillsammans. En sak jag rekommenderar att du ändrar är kontroller. Rörelsesystemet kan vara lite konstigt ibland. Jag skulle vilja ha alternativet att ha en definitiv D-pad och att ändra storleken och positionen på nämnda D-pad skulle också vara till stor hjälp. Utöver det är spelet perfekt!
Spelet är överlag roligt men kan behöva några tweaks. Jag gillar rörelsen, men förmågans handlingar saknas och jag önskar nästan att det fanns knappar istället för sveparna. Dessutom kan fängelsehålornas texturer vara väldigt lika varandra och göra det svårt att navigera ibland. Värt att spela, det är kul
anständigt spel, men det verkar ooptimerat. till exempel när du minimerar appen och öppnar igen, kommer den inte att registrera någon inmatning så den fastnar. Det betyder att du är tvungen att stänga appen helt och öppna igen.
Det är verkligen en rolig liten skurk, jag önskar bara att den hade uppdragen från punch quest. Edit: det är fortfarande kul men jag behöver verkligen ett slumpmässigt strukturläge och punch-quest-uppdrag, spartanskt läge skulle också vara ganska trevligt. Anledningen är att det blir grinigt.
Fast på den grå tornets introskärm med musik som spelas. Inga menyer, kan inte starta spelet. Hört bra saker men jag kan inte spela det!
Hemskt spel. Fruktansvärd grafik och tråkig. Jag trodde först att det var ett skämt, men det är verkligen så illa. Det är i nivå med Atari Adventure från 70-talet. Hur det här spelet får så bra recensioner är förståndigt för mig. Jag antar att det finns en marknad för cheesy grafik och infantilt spel.